Veelgestelde vragen

Zoekt u meer informatie over de Pet Health Club? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de Pet Health Club. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

De Pet Health Club is voor alle honden-, katten- en konijnenrassen vanaf een leeftijd van 12 weken oud
U kunt zich aanmelden bij uw eigen dierenartsenpraktijk of op www.pethealthclub.be
Nee, de Pet Health Club is een abonnement op preventieve zorg voor honden, katten en konijnen.
Hond: € 24,95 per maand | Kat: € 19,95 per maand | Konijn € 9,95 per maand
Uw abonnement loopt tenminste één jaar. Daarna is uw abonnement per maand opzegbaar.
We rekenen administratiekosten aan om het abonnement te registreren, de automatische domiciliëring plaats te laten vinden en alle administratie van de afgenomen producten/handelingen te regelen.
Nee, u kunt de Pet Health Club alleen via de tablet of de website afsluiten en betalen. Wij werken alleen met automatische domiciliëring.
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen na uw aanmelding voor de Pet Health Club? Stuur dan een mail naar info@pethealthclub.be.
Ja, u heeft een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als u binnen deze termijn besluit om van de Pet Health Club af te zien, dient er een herroepingsformulier getekend te worden en eventuele afgenomen producten en handelingen dienen te worden verrekend. U kunt dit herroepingsformulier opvragen bij uw dierenartsenpraktijk.
U kunt direct na het afsluiten van een abonnement bij de Pet Health Club producten en handelingen afnemen bij uw dierenartsenpraktijk.
Indien dit het geval is, mag u in de maand voor de prijswijziging dit melden aan info@pethealthclub.be en het abonnement zal voor deze reden op de laatste dag van de maand stopgezet worden.
Als u contact met ons heeft of een abonnement afsluit, registreren wij uw gegevens. Uw gegevens worden met de grootst mogelijke zorg behandeld. De privacywetgeving is hierop van toepassing. Meer informatie hierover leest u in de algemene abonnementsvoorwaarden, onze privacy policy en het cookiebeleid.
Nee, indien u wenst uw abonnement bij een andere dierenartsenpraktijk te gebruiken zal u uw huidig abonnement moeten stopzetten en een nieuw abonnement aanvragen bij de andere dierenartsenpraktijk.
De volgende wijzigingen dient u aan uw dierenartsenpraktijk door te geven: wijziging vaste dierenarts, verhuizing, wijziging bankrekeningnummer, wijziging e-mailadres, als u uw huisdier niet meer hebt of is vermist.
U kunt uw extra huisdier aanmelden bij uw dierenartsenpraktijk of online via www.pethealthclub.be. Vink na het kiezen van uw plan het volgende aan: ‘Ja, ik ben al klant bij deze kliniek’ en ‘Voeg dit nieuwe plan toe aan mijn huidig Pet Health Club abonnement’. Hierdoor wordt de nieuwe aanmelding gekoppeld aan uw huidige account. Indien u een extra huisdier aanmeldt, dient deze aanmelding eerst goedgekeurd te worden door het Pet Health Club Support Team. Dit neemt gemiddeld 2 werkdagen in beslag. Zowel u als uw dierenartsenpraktijk ontvangen vervolgens een bevestiging van deze aanmelding.
Als u vragen heeft over de inhoud van het Pet Health Club abonnement kunt u contact opnemen met uw dierenartsenpraktijk.
Het is mogelijk dat de herinneringen in de spam-box van uw mail terecht zijn gekomen. Vindt u een herinnering in uw spam-box, markeer deze mail als zijnde niet-ongewenst. De herinneringen zullen voortaan in uw gewone mailbox binnenkomen. Kunt u geen herinneringen vinden in uw spam-box, neem dan contact op met uw dierenartsenpraktijk.
Indien een automatische domiciliëring niet kan plaatsvinden zal deze nogmaals worden uitgevoerd. Als de domiciliëring nogmaals niet kan doorgaan, ontvangt u binnen twee maanden meerdere herinneringen. Als de betaling binnen deze termijn niet wordt voldaan, wordt uw Pet Health Club abonnement op inactief gezet en worden uw gegevens doorgestuurd naar het incassobureau.
Als uw huisdier vermist raakt, dient u dit te melden bij uw dierenartsenpraktijk. Uw Pet Health Club abonnement wordt vervolgens voor 30 dagen op pauze gezet. Indien uw huisdier na deze 30 dagen niet thuis is gekomen, zal het abonnement worden beëindigd.
Als uw huisdier komt te overlijden, wordt het Pet Health Club abonnement per direct opgezegd. Indien uw huisdier komt te overlijden in uw dierenartsenpraktijk, zullen de medewerkers van uw dierenartsenpraktijk dit doorgeven bij de Pet Health Club. Komt uw huisdier te overlijden buiten uw dierenartsenpraktijk, dan kunt u dit naar ons mailen op info@pethealthclub.be.
Indien u uw Pet Health Club op wilt zeggen, dient u dit te melden bij uw dierenartsenpraktijk. Uw dierenartsenpraktijk zal vervolgens controleren of deze opzegging mogelijk is. Bij het afsluiten van uw Pet Health Club abonnement gaat u akkoord met een abonnement van twaalf maanden. Een opzegging binnen het eerste abonnementsjaar is alleen in enkele uitzonderlijke situaties mogelijk. Deze uitzonderingen vindt u terug in de Algemene Abonnementsvoorwaarden. Deze is u toegestuurd via de mail samen met de bevestiging van uw aanmelding. U kunt de Algemene Abonnementsvoorwaarden tevens opvragen bij uw dierenartsenpraktijk.
Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen na uw opzegging, neem dan contact op met info@pethealthclub.be.
Nee, bij het aanmelden van een Pet Health Club abonnement tekent u voor een abonnement voor één jaar, waar maandelijkse kosten aan vastzitten. Het is aan de huisdiereigenaar om producten en/of handelingen af te nemen binnen de Pet Health Club.
Klachten over de Pet Health Club of over een beslissing die wij hebben genomen, kunt u bij ons melden via het e-mailadres info@pethealthclub.be.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen?

Contact